Lámina 3 cat

Fotografia 1. La germanor participa cada any en la jornada de convivència que organitza la FECAC pel Dia d’Andalusia, sempre amb molt d’art. Dia d’Andalusia. 2008. Autor: José M. Pulido
Fotografia 2. En ple muntatge de la caseta per a la Fira d’Abril l 1982, una de les seves primeres edicions a Barberà. Fira d’Abril. 1982. Autor: Pere Farran (Fondo CERCAT).
Fotografia 3. El 29 de novembre del 2006 l’Hermandad Nuestra Señora del Rocío Los Romeros va rebre la Medalla d’Honor de l’Ajuntament de Barcelona en reconeixement a la seva labor social i cultural. Medalla d’Honor de Barcelona. 2006. Autor: Revista Raíces Andaluzas.
Fotografia 4. Façana de la caseta de l’Hermandad Nuestra Señora del Rocío Los Romeros al Rocío de 1986, el primer Romiatge en la qual van peregrinar amb el seu Simpecado. Romiatge del Rocío. 1986. Autor: Fondo Hdad. Ntra. Sra. del Rocío Los Romeros.